Bröllopsdagen.

Gissa vem som hade lite svårt för att sova inatt? Var uppe & drack & pinkade omvartannat, drömde en & annan mardröm.
Gissa vem som vaknade klockan sex & inte kunde somna om? Svar: Jag på båda frågorna, såklart.
06:15 skuttade jag ur min säng.. omöjligt att somna om.

Så nu har jag ätit frukost & nu ska jag väl ta & ta tag i dagen, lika bra det när man endå är uppe.. nu är ju klockan snart 07:30 så..
Snart så befinner sig den blivande bruden hos frisören för att bli fin i håret, ååh.. så fin hon kommer att vara.


Nej vet ni vad? Nu ska jag sluta blogga & börja..?
Hörs kanske senare, om inte så får ni önska mig lycka till.. ja, det får ni i vilket fall som :)


Puss på er söta.

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar: tack :)

2009-07-18 @ 08:31:01
URL: http://bladis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0