Don't you worry babe.

Hello readers! ( Övar lite på min English.. ).

Tisdag idag, en Tisdag som är som en Torsdag.. hänger ni med? Alltså, min sista jobbedag imorron.. sweet. Det ska firas med att trycka onyttig kebab/falaffel imorron.. det bestämde jag redan i Måndags.. tror ni att det är gott då eller?


Idag har jag alltså, som vanligt, jobbat. Efter jobb var jag & Pappa hemma & hälsade på Farmor & Farfar, drack kaffe, åt mackor & pratade lite..
Nu sitter jag här, råkade visst fastna här lite.. men jag ska ta & resa på mitt lilla arsle & skutta in i duschen snart.. sen får man väl ta & göra ngt vettigt? Typ.. ja ni vet väl ungefär vad jag sysslar med om dagarna nuförtiden!?

Tror ni förresten att jag kom i säng i tid igår då? Jo, förvisso var jag i sängen i tid.. men sov jag i tid? Icke sa nicke.. jag undrar vad detta beror på..
Tog mig en kvarts sovmorgon i morse, det var jag värd.. imorron ska jag nog ta mig en halvtimme.. det är jag än mer värd!
LAST DAY!

Nej nu ska jag först ta & föra över lite pengar till min kollega, byebye money.. sen ska jag ju ta tag i allt va.


Kikar in & skryter om hotellet i Orlando ikväll.
Puss!


& självklart ska jag bada med kläder på, så att alla Americans inte ränner efter mig.. don't you worry babe ;)


& JESUS vad nyfikna ni är allihopa.. sluuuta.

Kommentarer
Postat av: Emelina

tack så jättemycket! älskar dom också :)

2009-07-21 @ 18:59:44
URL: http://johannaemelina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja visst är det, älskar att kolla på gamla kort, minnen :)



Hoppas du haft en bra dag gumman..

Kram

2009-07-21 @ 19:09:51
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0