Hej stress!

Hej bloggen!

Idag är jag stressad.. (igeeeen). Herregud vad trött jag blir på mig själv alltså.. VARFÖR ska man alltid vara ute i sista stund? Har för tusan vetat om detta bröllop i ett år nu.. suck på mig alltså.

Har som vanligt jobbat idag, när vi kom in på kontoret så fick jag faktiskt påbörjat en vettig icke jobbrelaterad grej.. ska fortsätta med det sen.. håll era tummar för att det blir bra..
Efter jobbet racade jag inom Elgiganten & köpte mig en ny plattis..en röd & fin OBH Nordica. Nu hoppas vi på att den blir min nya älskling.. & JA JAG VET att våra kontakter inte funkar i USA.. tror ni inte att en plattnörd som jag tänkt på det eller? :)
Därefter racade jag hem till familjen & slängde av bilen. Sen traskade jag hem. Har pratat lite med Elin på msn, nervöööst.. Lyssnar dessutom på den ooootroligt vackra låten nu.. jisses vad jag får fjärilar i magen.. JAG!


Nej nu ska jag titta till min pastagratäng, äta, duscha, fortsätta, prova kläder, fixa naglar, träffa Spättan, and sooo on.
HEJ STRESS!


Men imorgon när vi står där, så kommer det att vara SÅ värt det.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det ska bli riktigt härligt! :)



Jag var i Miami och Key West i januari i år. Sååååå underbart!

2009-07-17 @ 18:50:20
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: emelina

jo jag vet, men jag har bara i öronen och vill ha nån mer liksom :) jag vill ju inte se ut som nån punkare eller nåt haha!

2009-07-17 @ 20:34:57
URL: http://johannaemelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0