JAG HAR SEMESTER!

Ville bara kika in & säga att jag har SEMESTER! Fyfasen vad ljuvligt! Lyckalycklalycka. Ska alldeles strax fira detta med en dusch. Senare ska jag fixa lite & så ska födelsegrisen Angelica komma hit på kafferep :).

Har haft en rolig dag på jobbet, faktiskt.. ska nog ta & berätta lite om det sen.. nu ville jag mest meddela att ja.. JAG HAR SEMESTER! :)
& så måste jag beklaga mig lite, fick nämligen veta idag att vädret kanske inte kommer att vara helt okej under vår lilla tripp.. VA? Ååh. Jag låtsats fasen att jag inte hörde det.. Jag SKA ligga vid poolen & steka, bland annat..


Nej duschen nu.
Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

Jo tyvärr är det väl så det brukar vara. men jag var för nyfiken så var tvungen att läsa böckerna för att se vad som skulle hända :)

2009-07-22 @ 17:50:38
URL: http://emmanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0