Min sista dag.

Godmorgon bloggen
. Idag hade jag tänkt mig att jag skulle sova ut lite innan jag skulle befinna mig nere på Maderma kl 10:30.. tji fick jag! Efter att ha legat vaken sen strax efter sex så snurrade jag ur sängen runt halvåtta-tiden.
Så nu har jag nyss ätit lite frukost; en kopp the & en bit smörgåstårta.. tack Angelica :)

Det regnar ute, typiskt när lilla Lotta ska ner i stan senare idag.. jag pallar verkligen inte se ut som en blöt hund. Men, vad ska man göra? Hade tänkt handla allt det sista när jag ska ner i stan andra gången, det vill säga när jag ska fika med kusse.. men nu tänker jag att hon kanske inte är såå pigg på att cykla ner där om det regnar? Men ååh.. jag är ju det.. det är nämligen så att Espresso House har öppnat här i stan.. & jag är grymt sugen på en Chailatte... äsch hon får fan cykla ner där.. hon har redan cyklat en bit i regnet då, så hon kan lika bra fortsätta.. det är väl hennes kusse värd? :)

Efter fika med kusse ska jag hem till min Mormor, henne måste man ju bara träffa innan man åker. Dels för att hon är den finaste människan i världen <3 & dels för att hon ska passa min lya medans jag är borta. Söta lilla Mormor.

Nu ska jag nog ta tag i min dag, diska undan, fixa till mig & allt annat.


& snälla Gud.. trolla bort regnet?




Jag & min fina kusse förra sommaren. Love You more than a fat kid loves cake.. men det vet du redan om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0