Min turdag.

Just det. jag glömde ju att berätta att jag igår hittade 10 dollar vid vägkanten när vi var på väg hem. Bötte blev lite lack & började gapa om att den säkert var nersmittad med svininfluensan.. bara för att han var upptagen med att leka Urban där i täten..
Sen hittade jag även en del utav min Thomas Szabo berlock, som jag blivit av med tidigare.. den låg i min shoppingkasse.. så man kan nog säga att det var min lucky day yesterday!

Nu har vi kommit hem efter vårt besök på Panera bread, en Cinnamon crunch med honey & walnut spread & en latte blev det för mig.. gott.
Efter vårt besök där delade vi på oss. Pappa & Bear gick till mataffären medans jag & Mamma gick till Apoteket, & vilket apotek sen.. vi var tvunga att slita oss därifrån för att hinna hem före grabbarna.
Fick iaf med mig ett sjukt snyggt nagellack därifrån.

Nu är det väl tänkt att vi bara ska ha det lugnt & skönt här hemma. Jag hade tänkt hinna med att bada i poolen, hoppa studsmatta, samt måla mina naglar..
Men först ska jag avnjuta min Smirnoff..


Nu kom nördbror, got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0