Mot Waldorf Astoria!

Onsdag. Idag beger vi oss in till New York & vårt fancy Waldorf Astoria. Där ska vi spendera 4 dagar innan vi beger oss vidare mot Orlando, Key West & Miami.
I New York hoppas jag på att få se allt det där man "måste se", samt lite mer shopping.. såklart.

Nu kommer nog även resans första prövning, i form utav att hela familen ska bo i samma hotellrum. Det kan nog bli spännande..
Men det ska nog gå bra det med..
Waldorf ligger iaf helt perfekt till, mitt i smeten.

Så nu har vi vår sista morgon här i Darien. Bötte fixar & trixar, medans vi andra mest tar det lugnt. Men han har iaf betalt för det, & snart ska ju även han få koppla av.

Det har varit fina dagar här i Darien, lugnt & avkopplande.
Igår förvandlades dock jag & Lillebror återigen till barn, då vi hoppade studsmatta & plaskade i poolen. Vi hade t o m små djur som vi red på & hade tävlingar med i poolen. Skrek & gapade som småungar gjorde vi. Men det är väl roligt att man kan ha barnasinnet kvar? Tycker jag.


Nej nu ska jag avrunda detta inlägg, så får vi helt enkelt se när vi ses igen.
Next Stop; NEW YORK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0