My lovely C, wife to be!

Såja, nu är jag ren & fin med skära naglar. Ska ta & skriva ner en sak, sen blir det borsta gaddarna & bingen för mig.. kanske prova klänningen oxå? Får se om jag orkar helt enkelt.

I morgon är det dags ( jag vet jag tjaaatar, men jag kan inte fatta det. ). Tärna at Carolines and Bobos wedding. Tårar kommer falla, skratt kommer klinga. Två vackra hjärtan binds samman, för alltid. Det är vackert. Det är en saga. En kärlekssaga, som just börjat.. älskade ni <3
Får se om jag bloggar imorron, eller om jag har fullt upp med att hetsa runt!?

Tror förresten att jag inte gillar min nya plattis.. typiskt mig.. jaja, får ge den ngn chans till.
Ngt jag däremot gillar är "nyfunna" Moto Boy.. galet vackert. Får mig på ngt vis att tänka på förra sommaren..
Inte för att jag lyssnade på honom då..
Blue Motorbike. Knäppt namn. Fin låt.
Lyssna!

Nu, godnatt för mig, snaaart ja.


Sött att du snokar förresten, me like that ;)


   

Bildkavalkad tillägnad hon som står i fokus just nu. My lovely C.. wife to be!

Kommentarer
Postat av: Emma

Miami är underbart. Finns så mycket att se. Sout Beach är absolut bäst där, jättemysigt. Behöver nog inte säga att stranden är underbar!!! :)

Key West är lite karibiskt liksom, väldigt turkost vatten och mysig stämning. Hela vägen man åker dit är jättefin med massor av små öar och massor med broar överallt.

2009-07-18 @ 04:57:36
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Björne

Ojojoj, nu är det dags för bröllop. Herregud

2009-07-18 @ 05:51:56
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0