Sinnesförvirrad.

Måndag. En slapp & trött dag. Så kan det gå när man inte uppför sig som man ska..

Sitter hemma hos familjen nu. Eftersom jag visst var ngt sinnesförvirrad när jag bokade tvätt-tid förra veckan. Blev ganska så arg när jag kom ner i källaren & upptäckte att där redan satt en kolv i låset.. VEM HAR STULIT MIN TID? Men ojdå det var visst inte ngn ondskefull grannj*vel som snyltade på min tid, det  var helt enkelt bara jag som satt kolven i parkeringen ist för 16-20 tiden.
Då jag inte tvättat på en sidåsär 2 veckor så fick jag smått panik. Inga underkläder & smutsiga jobbkläder är ingen hit.
Kunde fått en tid på Torsd, men då är jag ju visst upptagen + att det faktiskt var ganska så akut.

Så, för att göra en lång historia kort, eller blev det kanske en kort historia lång nu? Hur som helst, här sitter jag nu & väntar på världens segaste maskin..
Ingen hemma är här heller, bloggen är alltså ett försök att fördriva tid.


Men nej, känner inte för att skriva ngt mer just nu.. så jag tar & snokar runt lite ist.


Kommentarer
Postat av: Jenny

sånt är irriterande när någon tar ens tid :/



Usch då jag villl inte ha regn, likadant idag fast det blir skönare att vara inne i min lägenhet iaf!

Ett plus men hörde det kommr ett ghögtryck sen igen..



Mm får du göra :)

idag jobbar ja, men ledig imorgon begravning.

Dudå?

Kramar

2009-07-07 @ 08:39:32
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Trodde vi hade ny tvättmaskin och grejer...

Då ska det väl inte vara helt segT?



Ny spis och ugn verkar också vara på väg...Herregud, jag kommer ha nya färger på rummet, omgjord hall, kök, klädkammare, tvättstuga, ny bil. Något annat jag ska vänta mig när jag kommer hem...

2009-07-07 @ 15:45:38
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0