Solen skiner & Smirnoffen är kall.

Just nu skiner solen här i Darien. Sitter & väntar på att lunchen ska bli klar, det blir kycklingvingar, pommes, samt lite brieost & kex till det.. Allt detta sköljs ner med en Smirnoff Ice Mango.. gött.

Efter lunchen är det tänkt att vi ska ta oss till ngn form utav shopping.. Princess Sparkle behöver fylla på sin resväska.
Detta skulle jag dock kunna göra med Böttes alla kläder.. herregud säger jag bara. Sinnessjukt är nog det enda ord jag finner för att beskriva detta.
Den ungen behöver ju inte handla en pinal till när han kommer hem, det är ett som är säkert.

Senare idag, eller kanske imorgon så ska jag kanske ta & visa er en sak som Mamma ställde till med imorse.
En ledtråd är att familjen har en söt liten hund & Mamma behövde nyss skithuspapper..


Nu kallar familjen mig datanörd, så det är väl bäst att jag slutar. Vi har nämligen ett viktigt beslut att ta.

Kommentarer
Postat av: Bötte

Man kan väl aldrig få för mycket kläder?

2009-07-27 @ 05:47:18
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0