Sommarens bästa bild.



Alltså, jag tycker att denna bilden är så himla skön. Sommarens bästa bild, hitintills. Den är så.. ja jag vet inte hur jag ska finna ordet till vad jag tycker att den är men det är något i stil med Lycka, äkta Lycka.

Jag & Carro skulle ge varandra en puss som skulle förevigas på en fin bild. Men då Bobo stod & dingade sig bakom kameran så var det inte helt lätt att få till den.
Kolla bara hur vi är på väg att brista ut i gapflabb vilken sekund som, det är faktiskt Lycka.
& kolla in min snok.. & Carro som typ käkar mig, haha.


Det jag sa i mitt tal; "-för inte med någon annan har jag haft så roligt som tillsammans med Caroline" stämmer så väl.
Detta var bara en utav många fantasiskt roliga dagar tillsammans med henne.


Älskade lilla du, jag kan inte förstå var alla år tagit vägen. Lilla lintott har blivit vuxen. Lilla lintott har blivit fru, & den dagen kommer jag aldrig att glömma.
Föralltid i mitt hjärta.


Love you always Syztrechi <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! :) Då hinner ni se litegrann :)

2009-07-20 @ 19:16:39
URL: http://emmanylund.blogg.se/
Postat av: Jenny

HÄrligt/underbart med fin vänskap :)

SÖt bild..



JA förstår det åhh va kul, vill med iväg nu..

Kram

2009-07-20 @ 19:54:13
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0