Soon I'll be gone.

Måndag. Jag tvättar. Jojo. Det gäller ju att hålla på sina rutiner.. VIKTIGT!  Har jobbat med E idag, alltid lika gött att jobba med henne, faktiskt. Ska göra det resten utav veckan, så det gillar man.
Ätit cookie, kladdkaka & chirre.. mkt nyttiga är vi..

Igår pratade jag med kära Lillebror på Skype.. Vi pratade om allt som väntar oss, kollade in våra hotell, förbluffades.. & poff så hade 2 timmar & 20 minuter gått.
Vi avslutade samtalet med att säga; "-Vi ses på Fredag". Herregud så overkligt det kändes. VI ska alltså SES på Fredag. Åh, jag undrar så hur man kommer att reagera? Kan knappt tänka tanken..

4 j*vla dagar! & 2 dagar kvar att jobba, ljuuuvligt.

Tänkte visa er en bild från i Lördags.. på mig & min tärnevän Elin, så har ni aif fått se en bild.. lovar att återkomma med fler.. Seeeen, när jag inte tvättar eller städar.. mkt mkt ni vet ;)


Nej jag veeet, vi ser inte så glada ut. Men det är vi, tro mig. Det är bara ganska så svårt att inte bli ledsen i ögat när det är så vackert. Ledsen på ett vackert sätt..



Nej nu ska jag ta tag i lite saker här hemma.. hörs sen.. & hörrni.. SNAAAAAART DRAR JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0