Spättebesök.

Nu sitter jag här & känner mig extremt flottig, men nöjd. Har klarat av dagens jobbigaste uppgift.. & om jag får säga det själv så har jag gjort det ganska så bra. Ja, det återstår ju att se hur det slutar imorron.
Just nu väntar jag på att Spättan ska komma med lite grejor till mig.. me likey! Därefter ska jag hoppa in i duschen, har inte kommit så långt än.. Men det ska bli skönt att bara få koppla av & pyssla om sig själv lite. Tvåla, skrubba, smörja, fixa, trixa.. Hade även tänkt måla mina naglar i en färg som matchar min klänning.. my favourite colour.. PINK!
Kan det bli bättre färg på en "tärneklänning"? Nope.

Får väl ta & prova klänningen sen oxå, tillsammans med diverse attiraljer..


Men nu kom Spättan.. got to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0