To the Big Apple!

Idag ska vi som jag nämnde igår in till New York, fint ska det bli!

Just nu är det bara jag som är uppe här. Ja, Mamma & Pappa är oxå vakna, men jag tror att dom håller på att göra sig vackra, eller Mamma gör det iaf.
Borde kanske oxå gå upp & ta tag i det? Man ska ju trots allt in till The Big Apple idag va..

Vaknar tidigt varenda dag gör man, men det är bara skönt.. så får man ut mer av dagen. Går inte precis & lägger sig så fasligt sent heller, så det kan ju vara därför.

Igårkväll spelade vi Monopol, efter ngn timme fick vi lägga ner eftersom det i princip var omöjligt för ngn av oss att vinna.. Men, vi sparade spelet.. så vi får väl se om vi gör ett nytt försök idag.
Sjukt längesedan man spelade Monopol, så det var faktiskt skoj.

Så, NY idag alltså.. undrar om man kommer att tycka att det är så mäktigt som alla andra gör.. Antagligen.. Jag hoppas nog iaf på lite shopping.. eller.. ? The little Devil is awake..
Solen skiner iaf just nu, det är annat emot vad den gjorde igårkväll, regn & åskväder.. men, vi slapp iaf den där tornadon.


Nej, dags att ta tag i denna dag.. See you in NY folks! ;)

Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Då var det måndag igen!

Tittar in och önskar dig en fin start på veckan :)

2009-07-27 @ 14:11:29
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0