USA HERE I COME!

Hej bloggen!

Idag är det dagen före dagen, ungefär som Julafton.. fast detta är faktiskt så mkt större.

Min dag har varit fin. Jag började den med att fixa mina eyelashes, därefter sprang jag runt & införskaffade det sista till resan, b l a Hello Kitty-plåster.. nästan så att man vill ha ett litet skoskav nu ;)
Därefter mötte jag upp Kusse & vi satte oss på 261, där fick jag äntligen min Chailatte.. ooh vad god.
Trots att vi fick sällskap av ngn som kanske var mindre önskad.. (?) så var det himla trevligt. Regnet hade slutat att falla, så vi satt minsann ute.. mys.
Efter fikastunden gick vi ner till Ateljé Bern & jag fick köpt en ny berlock till mitt armband; en körsbärsklase.. mkt fin faktiskt.

Efter stan begav jag mig hem till Mormor för lite lunch & snack. Mysigt, som alltid. Fick minsann en liten slant oxå, eller ja.. inte en sån liten heller.. tack Älskade Mormor! <3.  & så lagade hon minsann mina flip-flops oxå.. är hon inte fantastisk så säg?
Även Mamma kom upp & när vi sedan kramat lilla Mormor adjö så följde jag med hem till familjen.

Hos familjen drack vi en flaska Cava & firade vår kommande resa. Efter en stund kom Faster & Farbror förbi, trevligt.. speciellt att få se Farbror..
Eva träffar vi imorron igen då hon är rar & kör oss till stationen.

08:45 blir jag hämtad. Då börjar min resa. Tror ni att jag har resfeber nu eller? Faktiskt. Frågan är hur mkt man kommer att kunna sova inatt.. inte alls?

Tror iaf att jag ska ta & avrunda här, snoka runt lite bland andra bloggar, innan man ens gör ett försök att sova.
Troligtvis kommer jag att uppdatera ngn dag när vi är i Darien, hos brors familj.. då kan ni kanske till och med få se lite av hur vi har det på vår första anhalt.. ngt ni inte fått än :)


Så ha det nu så bra mina fina. För det tänker jag ha!


& Lillebror.. NU är det snart dags.. GUD vad jag längtar efter vårt möte på flygplatsen, vi ses där..


Kommentarer
Postat av: Björn

Haha, gud du...Det är ingen dålig du har haft. Träffat lite släktingar. Måste varit skoj att se Farbror. Mormor är världens bästa. Gud vad jag saknar henne nu, kunde ni inte tagit med henne?



Druckit cava? Det är fan lyx för mig, inte direkt något jag druckit mycket av på senare tid.



Espresso house i staden? Inte illa, kan en kaffe-lover som mig behöva sedan när jag står utan mitt kära starbucks i gamla Landskrona. Hoppas du fått lite sömn vid detta laget.

2009-07-24 @ 05:01:07
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Marre

Ha en underbar resa snäckan!!!!! NJUT NJUT NJUT!!!!!! Stor kramar!

2009-07-24 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0