A freak like me just needs infinity.

Innan idag hällde jag ut nästan en hel box med vin. Det kan man ju tycka är sprit (eller ja vin..) missbruk om ngt. & det kan jag hålla med om att det är. Men, nu råkar det ju vara så att det där vinet var en aning gammalt.. över ett år för att vara exakt.
Vinkännare som man är så märkte man av det direkt, Spättan hade nog glatt forsatt att dricka det om det inte vore för arr jag stoppade henne.
Tur att man inte hade varit ute igår säger jag bara, då hade man spytt när man hällde ut skiten.. stank ju vidrigt! Fast, hade jag vart ute igår så hade jag nog iofs ikke pallat ta tag i det där idag.

Annars har jag inte gjort så mkt vettigt. Jag har ju redan skrutit om min garderobsrensing innan så. Ätit spaghetti med smör & grillkrydda har jag iaf gjort & sen vaniljglass med frukströssel på det.. barnsligt & gott.
Snackat med min kusse & försökt att hetsa henne till lite feeest, eller rajraj som Ida säger.. rajraj.. det är bra tycker jag. Såå, kom igen ge mig rajraj idag :)

& enligt min kusse så var inte min drömprins ute igår. Tur det, hade blivit himla ledsen om jag hade missat honom. Himla ledsen.
Nu missade jag visst ingen, däremot missade jag inte inget.. fattar ni?


Nej vad jag svamlar, dags att ta tag i ngt vettigt igen.. som att platta detta lurv till hår.. puha!

En sak till bara.. just nu lyssnar jag på Infinity.. därav överskriften.. & så var jag tvungen att slänga ut denna bild på mig & Marre då. För det kan nog vara så att anledningen till att vi ser ut som vi gör på denna bild är just därför.. för att vi lyssnar på Infinity.. & då blir vi såhär glada & kör såhär fina moves!



Coktails and Dreams..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0