A ghost from the past.

Jag är tillbaka! Visst har ni allt varit lite oroliga? Men nej, jag har varken dött eller varit sjuk. Jag har helt enkelt inte haft tid, eller lust att uppdatera här.

En hel del har nog hänt sen sist. Eller? Hur som helst så tänker jag inte skriva ner allt här..

Kortfattat; I Fredags fick jag en ny fin soffa. Det firade jag med att hyra film för att sedan inviga soffan med att just titta på film.
På Lördagen var det sagt att jag bara skulle åka ut & hälsa på LilleA på dagen, sen skulle jag vara hemma & vara en snäll flicka. Det var jag inte. Slutade med förfest hos Matte & sedan Helsing på det. Zoo Bar, Telegrafen & Cardinal.

& någonstans på vägen mellan dessa ställen frös mitt hjärta till is.
Av alla människor jag inte vill stöta på är du den jag minst vill springa in i. Varför kunde du inte bara låta mig springa förbi?
Jag behövde inte ens vända mig om för att veta att det var du. När jag gjorde det så var det lite som att se ett spöke.
VAD GÖR DU HÄR?
En fråga som ställdes. Ord som virvlar i regnet.
Sen gick jag vidare, med luvan uppfälld & dig i ryggen.


Det är svårt att spela kall fast att kylan biter tag i mig..


Efter det blev kvällen mest kaos. Inte p g av detta, nej faktiskt p g a helt andra orsaker som jag faktiskt inte kommer att ta upp här.

På Söndagen hade jag migrän från helvetet. Kanske var det spöket från det förflutna som satt & hamrade inne i mitt huvud?
Till sist fick jag iaf ro.


Nu lägger jag locket på igen. Ni vet. Vissa saker passar bättre i tanken än i verkligheten..

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Mm det va gott , fast kunde ju vart godare som sagt :) Jo tack det är bra här, lite trött men ska kolla på desperate housewife nu! :) Gör du då? Kram

2009-03-17 @ 21:03:03
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0