Alltid trött.

Gode Gud vad trött jag är. Men ja, det är jag väl iofs jämt? Fast endå så känner man alltid att "Nej såhär trött har jag aldrig varit förr".
Löning idag. Tror ni att det är folk i butiken då eller? Gode Gud. Jag klarar det inte. Mina nerver ligger utanpå kroppen & jag får göra vad jag kan för att inte få ett meltdown.

Fick ett mejl från bror idag.. ang vår fantastiska resa. & guuud vad jag längtar nu! Kan man längta mer än jag gör just nu? Troligtvis..

Nej nu ska jag sluta skriva Gode Gud & Gud.

Dags att grädda waffles.. naminaaaaam.

Kommentarer
Postat av: camme

Grattis till det nya jobbet, kanske åtminstone bättre kollegor å chef? Nu blev jag akut sugen på våfflor haha

2009-03-25 @ 21:36:50
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0