Amenva?

"-Man ska ju inte säga så, men du ser väldigt trött ut".

"-Jag tänkte att jag hör med dig, du som alltid är så positiv".

Okej. Vilken tycker ni INTE passar in av dessa två meningar som sagts om mig idag? Skäms inte, jag vet nog ;)

Torsdag. Såå sweet så det finns inte! Såklart vore det ännu bättre om det var Fredag. MEN, nu ska vi inte vara såna. Den dagen kommer den med.. IMORGON.
Fruktansvärt dryg dag på jobbet idag. Jag har känt mig som en urvriden lase. Mazarin kom in & lyste upp mina sista minuter. Sen sprang jag till bussen, sen sprang jag till tåget. & nej Mazarin, det var inte planerat.. men jisses så skönt det var när jag hann med ett tidigare tåg. Haha.

Jag hade nämligen fasat för att hamna på samma tåg som en hyfsat dryg person idag. Hade planerat in i minsta detalj hur jag skulle göra om så blev fallet. Men, det slapp jag ju. Till min stora glädje.

"-Blir du gladare om jag kramar dig?".
Nejförsjutton. Då blir jag ännu mer irriterad!


Nej dags för bloggläsning, sen ska jag titta på teve i min underbara soffa!

Kommentarer
Postat av: camme

Jag gissar att det är du som e anonym :)

Ja, men du får se det som en ny start med ett nytt jobb. Sen kan du alltid söka annat om d skulle vantrivas. Men det får vi inte hoppas. Men klart jag gillar kent. Har lyssnat på jock och hans crew sen jag va pytteliten. gör du med det? Asså sjukt bra konsert 2007. i år borde vara lagom för konsert igen :)

2009-03-26 @ 22:04:47
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0