Back in town.

Hej fans!

Nu är jag tillbaka från storstaden. Ja, om man ska vara riktigt petig så var jag faktiskt hemma igår, men då orkade jag helt enkelt inte blogga.
Dagarna i Sthlm var mkt trevliga, skönt att få komma iväg & koppla bort vardagen lite. Sen att jag råkar ha världens sötaste lilla kusin gjorde ju inte det hela sämre. Ärligt alltså, en sötare unge finns nog inte. & nej, jag är inte det minsta lilla partisk ;)
Så dessa dagar har bestått av bus & mys med kusin, shoppingturer, saluhallsbesök, vindrickande, massa god mat, & allmänt flängande. Mkt trevligt! Såklart såg vi även en del kändisar.. det gör man väl alltid när man är i Sthlm?
Kanske berättar jag en dag vem jag såg, kanske inte..

Idag var det återigen tillbaka till verkligheten. Lite tjaffs på jobb, gud så ovanligt.. men, idag löste det sig på ett inte så vanligt sätt..
Ganska skönt om jag ska vara ärlig..


Jo, det är väl ungefär det som hänt sen sist. Blir ett lagom litet inlägg då jag hade tänkt snoka runt lite bland bloggar innan jag äter.
Skriver kanske mer sen, eller inte.

Kommentarer
Postat av: lillebror

Nej nu tar du och berättar vilka kändisar du sett. Annars tänker jag inte berätta när jag stöter på gossip girl skådisarna och får en roll i serien eller när jag hookar upp med blair...

Roligt att Dorota har slave for you som ringsignal. Har jag inte märkt. Vad hände i senaste avsnittet?

2009-03-04 @ 05:00:59
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Gynning

Lät som ni hade det bra i Stockhom!!

2009-03-06 @ 09:24:00
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0