Dataspel en Lördag, jodå..

Det blev ingen utgång. Men lika glad är jag för det, faktiskt. Har tvättat, ätit & tittat på Robinson hemma hos familjen. När jag fick ett sms om att det inte blev ngn utgång så kändes det faktiskt helt okej. Nu känns det döskönt!

Kanske har ett visst Backpackerspel ett finger med i bilden. Ja, att det känns döskönt att vara hemma då. För tro mig, jag blev såå lycklig när jag såg ett tre-pack Backpacker ligga hemma i Böttes rum, oöppnat. Det var ju Böttes spel som han beställt för att få skickat till sig ( det & lite annat mög.. ). Vi hade det spelet en gång, the old version. Sen fick vi ett nytt & kort därefter var vi av med båda två. Mkt sorgligt, eftersom jag älskade det spelet. Så.. därav min lycka när jag fann det.
Slängde iväg ett sms & frågade bror om jag fick testspela det. Vilket jag fick. Så nu ska vi se om det fortf är så skoj. Isf ska jag beställa ett eget :)

Det sjuka är ju att jag ska.. sitta hemma.. och SPELA DATASPEL en Lördag. Är jag en old nerd or what? Men jag är iaf en nöjd old nerd idag. Mkt nöjd.


Nu; dataspeeeeeeeel.

Kommentarer
Postat av: mazarin

haha du är för söt. bra med vita helger:) bättre med tvspel

2009-03-22 @ 00:35:16
Postat av: Björn

Hej tur att BP var trevligt. Ser fram emot att få det. För övrigt har du ju idag tagit igen dig för alla missade blogginlägg tidigare i veckan.

Hur mycket kan man sakna smörbullar?`Jag insåg nyss att jag saknar dem väldigt mycket.

2009-03-22 @ 01:40:59
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0