Ett nytt jobb!

Idag har det faktiskt varit en mkt bra Onsdag. Vi har haft det lugnt & harmoniskt. Jag jobbar på så bra & får plenty med beröm. Idag var jag till och med så duktig att jag blev bjuden på en Chai Latte, som vi sedan avnjöt i solen. Gud så härligt det var! Man kunde känna att våren var på väg & just i den stunden var livet ljuvligt, fast att man var på jobbet.

Menmenmen. Det var ju inte det viktigaste som hände idag. Nej. Som ni kanske minns så skrev jag igår att jag skulle ha ett möte med min chef. När hon kom i morse var jag LIVRÄDD. Det hade jag inte behövt vara..
Hon erbjöd mig ett nytt jobb.. ah sweetness! Visst, det är kanske inget höjdarjobb.. men vet ni vad? JAG BRYR MIG INTE! Det är ett jobb! Fyfasen vad skönt. Där föll en tung sten från mitt hjärta.
Så nu kommer jag bara att vara "mellan två jobb" i lite mer än en vecka. Sen ska jag köra  stoor bil & städa hos söta & mindre söta äldre människor!
Ni förstår nog inte hur skönt detta känns för mig. Jo Mazarin, trots att jag ska städa bajstoaletter ;)

& dagen har bara fortsatt vara bra. Nyss messade Mazarin mig & meddelade att våra älskade böcker äntligen kommit. Ännu en gång.. sweet! Jag hade nästan glömt bort det..


Nu ska jag fortsätta att vara glad, läsa bloggar & sen ska jag titta på Det Okända.

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Åh va roligt gumman :) Grattis grattis va skön! Får du nästan fira ikväll eller till helgen :)Kramar sötan

2009-03-11 @ 20:48:24
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0