Feed me!

Roligt med lite respons.. undrar just vem anonym är.. ngn som sett mig i bikini.. hua ;)

Kom till att tänka på en konversation som utspelades vid matbordet igår hemma hos Mamma & Pappa;
Mamma: "-Jaha, är han intressant nu igen?
Jag: Vadå intressant?
Mamma: Ja, jag trodde att du hade lagt honom på hyllan.
Pappa: Han har väl alltid legat på hyllan?"

Senare hemma hos Sofia så pratar vi om att det är VinterParty på Tages imorgon (idag då..).
"-Ja då kommer iaf *pip* att vara där.."
Mkt lustigt tyckte vi såklart..!
Vinterparty, hänger ni med?
 
Så man kan säga att denne ngn var både på hyllan & tapeten igår. Jisses. Jag är såå fyndig!


Nu sitter jag här & väntar på att Coffe ska höra av sig & så småningom komma & hämta mig. Vid kvart i sju, sju sa han. Känner jag Coffe rätt så kommer klockan nog att bli närmre åtta. Då kommer jag bli arg! Jag är nämligen hungrig & ska matas med Mc Donalds. Jo Mamma, så går det när jag inte får komma hem till er & äta!

A skickar onödiga sms. Sluta med det, jag svarar ändå inte på dem :) Du behöver iaf varken börja poppa popcornen eller koka kaffet nu så.. ;)


Nej, detta får nog bli dagens sista inlägg, så ha nu en fin Lördag allihopa.
Be good!




Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Ja det va det hihi..Ja det är bra med mig,äntligen har min feber förkyldning börjat försvinna..Allt bra med dig? Kollar du på mello, det gör jag :) Kram

2009-03-07 @ 20:31:29
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Pappa

ladd han ble på hyllan,

2009-03-08 @ 02:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0