Från Chai i solen till kaffe med snö.

Igår var allt frid & fröjd. Vi satt ute & drack Chai Latte i solen. Idag var det inte frid & fröjd. Istället för Chai i solen så fick jag skåda SNÖ inifrån lunchrummet.
Ungefär så har min dag sett ut. Fyfasen.

En liten höjdpunkt fick jag dock då Mazarin kom & hälsade på mig. Visst var det trevligt att prata med Mazarin & sådär, MEN det bästa med detta besök var ju att hon hade med sig en väldigt efterlängtad bok åt mig.. lycka!
Nu har Mazarin hetsat mig att börja läsa den innan jag läser ut min andra. Vi ska liksom läsa dem tillsammans. Jo, det lär ju gå bra.. Mazarin är nämligen mer besatt av böckerna än mig.. haha.
Jag har iaf börjat nu.. hetshetshets ;)

I morgon är det äntligen Fredag. SÅ jäkla skönt ska det bli! Mina planer för helgen är att ta det jäkligt lugnt. Hade tänkt hyra några filmer & sen bara dejta min soffa hela helgen. Det enda jag SKA är att hälsa på Spättan ngn gång under dagen på Lördag.. om det inte är snöstorm vill säga..

Nej nu ska jag göra mig redo för Criminal Minds!


& du Mazarin.. jag tycker att vi ska försöka ses innan du börjar jobba så mkt. Vi behöver ju inte gå ut, nu när det är så kallt menar jag ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Ja ha där ser man erat väder blev oxå helomvänt alltså först vårigt sen en massa snö:( åhh trist!

Ja visst är det älskar bilder som sagt bra o dåliga spelar ingen roll om dom iof inte blir för hemska hehe..

Ha en trevlig kväll vännen..Kramar

2009-03-12 @ 21:05:41
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: eelinjohanssson

snygg blogg! :)

2009-03-13 @ 09:27:53
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Captain Oats

Nej men vad roligt eller kanske mer skönt att du har fått ett nytt jobb syrran. Betyder ju att du kan spendera desto mer i staterna. Idag blev jag lite inspirerad och köpte fan i mig en bodylotion. Alltså det är ju lite gay möjligtvis men det gick ju inte att motstå, hazelnut butter luktade ungefär som himmelriket. Jag har också kommit på att jag accepterar bilen, så länge den innehåller allt jag stoppat i den. För övrigt så tycker jag att du ska kolla in 1000 apors hån mot städaren här. Dem kan ju vara dryga de där schulmans men detta klipp ger jag dem cred för: http://www.1000apor.se/tv/nyhet-spontan-roast . Ursäktar novellen

2009-03-13 @ 19:23:36
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Lillebror igen.

Här kommer jag ju igen. Jag glömde ju att berätta att anledningen till att du borde titta in klippet från 1000 apor är ditt nya jobb. Kan kanske vara en liten bra motivation. Jag måste dock påpeka att jag inte står bakom allt i klippet men en del är rätt roligt.

2009-03-13 @ 19:28:02
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Pappa

I min värld hade bröderna Schulman suttit inspärrade på livstid.

2009-03-15 @ 14:50:43
Postat av: Björn

Nej kära pappa, jag hade nog inte räknat med att detta skulle vara din typ av humor. I de flesta fall vad gäller bröderna Schulman kan jag väl nästan hålla med dig också.

Syrran, har du hört att man kan uppdatera sin blogg?

2009-03-16 @ 01:10:14
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: camme

Tack tack! nu e jag hemma å trött som attan. och jag tycker synd om dig som fick stå ut med snö. själv höll jag på att bli kokt kräfta innan idag...

2009-03-17 @ 00:59:31
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej söta du! Hoppas du haft en bra dag!Kram

2009-03-17 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0