Gnälliga människor.

I morse när jag var på väg till jobb så tänkte jag "undrar vad det ska vara för fel på henne idag då". Något måste det ju bara vara. & jo, jag hade rätt. Idag var det hosta & förkylning. Gud, jag blir så trött på sådana människor. När det aldrig någonsin är bra.
Tröttsamt.

Annars har dagen varit som vilken Måndag som helst. Kanske har det andats lite mer vår än vanligt, men bara lite.

Har iaf fått prata med M idag. Vilket var skönt. Man vill känna att man finns till. Även om jag vet att man ibland inte orkar i sådana situationer..
Hur som helst så fick vi iaf pratat en stund idag.
Mina fina..

Nu tittar jag på Unga Mödrar & har nyss tryckt i mig majskolv med smör & salt. Såå gott.


Dags att återgå till teven.

Kommentarer
Postat av: camme

Jaså, men vet du vad? Att den som är värdig dig, han dyker opp när du minst anar det!

Åhh majskolva, va mumsigt. jag tänker på sol, värme å grill. Visst vill vi ha värme, sol och grillad mat :)

2009-03-24 @ 01:26:35
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: camme

Jag vet. Fick ju gömma mina googles lika snabbt som jag letade fram å dammade av dem. Suck. Jag bor i Lund, i en studentlgh. Och idag har det minsann snöat. Vaknade opp till sol å snötäcke haha. sen föll några regndroppar. Jaja, snart hinenr man gå igenom alla fyra årstiderna på en och samma dag. Har du fått nytt jobb??

2009-03-25 @ 00:20:19
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0