Grattis allra käraste Lillebror!

Japp, idag fyller min bästa ( & enda..) lillebror hela 20 år. Tänk va! Liten har blivit stor. Fast ja, för mig kommer han väl alltid att vara LILLEbror, oavsett hur gammal han är.
Idag är en sådan dag då man skulle vilja ha lillebror här hemma. För så ska det vara på födelsedagar!
20 år. Nu slipper syrran vara olaglig & langa ut.. dessutom kan vi hädanefter avsluta våra kusinträffar på Tages, or not.. :)

Jag skickade ett mess när klockan slagit tolv hos honom. Där sjöng jag t o m. Visst var det fint Böttis? Jag fick minsann ta om det tre ggr så jag hoppas verkligen att du blev glad ;) Sen undrar jag även om du öppnat den lilla presenten från mig & Mia?



Denna bilden har jag haft uppe innan I think. Men det får bli den igen då det  princip är den enda bilden jag har på oss två.
Sthlm last year. Lillebror & Storasyster, eller var det tvärtom? Här posar iaf Böttis i sin studentkostym, & jag.. ja jag posar i mina rosa duntofflor!


Ooh. Just när jag sitter här & skriver detta inlägg så sätts Viva La Vida igång på min spellista på Youtube, det måste vara ödet..

Viva La Vida är en vacker mening.. ( nästan så vacker att jag vill att den ska pryda min handled..)


Jo men ja, det var väl mest det jag ville få fram av detta inlägg.. att min Böttisbror fyller 20 & jag säger GRATTIS!
Hoppas att du ahr en faaab dag därborta!


Kommentarer
Postat av: LILLEbror

Kärt inlägg...Viva La Vida, kanske ska vi tatuera in det tillsammans? Du gav mig faktiskt en idé där...Ibland tänker jag på hur jag vore som tatuerad men jag har aldrig någon aning om vad jag skulle tatuerat in. Lights will guide you home?

2009-03-07 @ 03:49:53
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0