Happy B-day!

Idag vill jag börja med att säga Grattis till Sofia som fyller 25 år idag!


Här är vi på Zante i somras. Ljuuuvliga minnen.

Jag hoppas att denna bilden är okej? Sofia har nämligen strikta regler vad gäller bilder :)

Ikväll ska vi hem till Sofia på ett litet fölsispartaj. Det ser jag fram emot himlans mkt. Har längtat sen förra Söndagen. Så det kan bara bli bra detta!
Ska bara lägga på minnet att dricka varannan vatten. Glöm inte det Lotta, VARANNAN VATTEN! Ska försöka lära dig det också Sofia, som en fölsispresent ;)

Jag vet precis hur det kommer att sluta. Med gigaångest & huvudvärk deluxe imorron. Nej nu ska jag inte vara sån. Idag SKA det gå bra.. så är det bara!


Innan vi ska befinna oss hos Sofia så hade jag tänkt röja upp lite här. Plus att jag i em ska ut till Härslöv med Caroline & få fixat till min brudtärneklänning. Hör ni hur fint det låter.. brudtärneklänning!
Jag struntar i vad folk säger. Att det är galet att gifta sig efter så kort tid o s v. Men vem är vi att döma dom?
& för mig är det iaf enormt hedrande & stort att få vara hennes tärna.
Min fina lilla Caroline ska stå brud.. det är ju gaalet! Jo, jag erkänner, det är galet.. galet på ett bra sätt. & jag är glad & samtidigt otroligt nervös inför att stå där & dela denna galenskap med henne :)

Jaja, det är ju som tur är ett tag dit.. en sådär 4 månader.


Nej nu ska jag ta tag i denna Lördag.

Kommentarer
Postat av: soffan

tack tack lotta!

2009-03-28 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0