Har du åkt med Pippis Pappa?

Ikväll ska jag hem till Sofia. Där ska vi dricka vin. Sen blir det kanske en sväng på Inferno. Det viktiga är att vi inte slutar på Tages..
Förra gången var jag & kusse superduktiga. Ida blev irriterad på oss så duktiga vi var; "-Nu ska ni dra hem bara för att ni har bestämt det". Jojo, är man duktig så är man!


Tre prinsessor i en taxi på Zante.
What's up med min söta min då?
Jag tror iaf att det var denna gången då vi åkte med Pippis Pappa, världens roligaste cabdriver!

Kommentarer
Postat av: mazarin

Haha gotta LOVE your face!!



kisses

2009-03-07 @ 11:05:44
Postat av: soffan

haha jag tror visst det är kvällen då vi åkte med pippis pappa :) haha ingen som kan ta det :) roligt vi hade! ojojoj

2009-03-07 @ 13:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0