Hjärtat?

Tisdag. En helt okej dag. Vi är ju så himla duktiga nuförtiden, så chefen är på ett strålande humör!

"-Du är blå om läpparna, fryser du?
-Ja, jag fryser.
-Ja, bara det inte är ngt med hjärtat".
Okej, tack så mkt för det..

I morgon ska jag & min chef ha ett samtal. Om jag är rädd? Jo. Fast hon säger att det inte är ngt jag ska oroa mig över, så gör jag såklart det. Givetvis tyckte min chef att det var extra skoj att hålla på då hon märke att jag blev lite orolig. Jaja, så länge det är på det viset så..

Annars har historien om soffan fortsatt. Jisses alltså. Så nu blir jag tvungen att ringa & styra om saker & ting i morgon igen. DHL's gonna love me!
Men, sen hoppas jag iaf att allt ska vara löst. Tur att jag har en snäll Pappa som ställer upp & hjälper mig.

& Lillebror, såklart får Prinsessan som hon vill. Det får hon alltid ;). Haha, nej skämt åsido. Tycker f*n aldrig att prinsessan får det hon vill. Bara när det gäller bilar då ;)

Tänker på en sak som min fd kollega kallade alla våra ( utom mig ) arbetskamrater när hon var & hälsade på mig igår. Hon kallade dom.. PAPPA NU KOMMER ETT FULT ORD! för f*ttor! Hmm. Jag tycker väl att man överlag INTE använder det ordet om folk.. men speciellt inte om man är över 40 år. Det blir bara så patetiskt & barnsligt.
En grej som stört mig bara..


Nu ska jag sluta svamla & göra ngt vettigt, eller nej.. jag ska läsa bloggar.


Har varit duktig & mejlat min bovärd om öppettider för att hämta fondpapper, bara så att ni vet då..

Kommentarer
Postat av: camme

Om jag hinner spara tillräckligt mkt pengar å få med en resekamrat så blir det i augusti. har vänenr som bor i usa. annars har dagen varit bra. Hur har du haft det?

2009-03-10 @ 20:51:28
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0