Irriterad Lotta!

Idag är jag arg på Bolagret, DHL & mest mig själv. Åh, denna jäkla soffa alltså.. kommer bli tokig innan skiten står där den ska!

Lillebror är också arg på mig, eftersom jag inte stöttar honom i bilfrågan. Plutte då. Man kan faktiskt inte alltid få som man vill, inte om man inte heter Princess Sparkle! Vill jag ha en röd bil, så får jag en röd bil. Den som är i USA har inget att säga till om!
Dessutom så är det faktiskt en himla fin röd färg. Så, nu får du allt ge dig.

Jo, större delen av min dag har gått i ilskans tecken. Jag har varit irriterad i princip hela dagen. Ringt en massa & varit irriterad, det är vad jag har gjort idag. Jo, har hunnit med att jobba lite också mellan varven.
Det är märkligt, ju kortare tid man har kvar, desto tröttare är man på det..
Sen står man där & ångrar att man ens gnällt en enda gång..

Strax ska jag kolla upp var Mazarin ska bo.. haha. Skräckfilmslovern kommer leva i sin egen skräckfilm ;) Gaalet!
& du.. den söta tröjan är köpt på New Yorker på Center Syd.. know you know! :)


Men först ska jag läsa lite bloggar.

Kommentarer
Postat av: Gynning

HA en fortsatt trevlig kväll vännen!

2009-03-09 @ 19:03:46
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Jenny Lennartsson

Usch då gumman inte kul att vara arg & på dåligt humör..Hoppas ddet har gått över, men trist när det inte går som man vill & tänkt sig..

Vart är det du jobbar någonstans,minns inte.. :)

Kramar

2009-03-09 @ 21:22:46
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: camme

Jaa, men det e väl klart! Två så du kan ha ombyte. En på dan när du ska arbeta på brännan. En till kvällen när du hittat den där snygga hunken å ska ta ett nattadopp :) Jag kankse ska till florida/NY i sommar jag med. När åker du dit??

2009-03-09 @ 21:39:20
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: Bötte

Nej jag glömde ju förstås att du är The princess. Princess sparkle.

2009-03-10 @ 01:52:46
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0