Kuslig kväll.

Söndag.

Regnet slår i marken & vinden sliter tag i rutorna. Det är en sån där riktigt kuslig Söndagkväll. En ångestkväll. Men jag orkar inte ha ngn ångest idag. Har väl inte heller så mkt att ha ångest för idag. Förutom att det är just Söndag & kusligt väder ute.
Är så satans trött på detta vädret. & jag kan sätta hundra kronor på att det kommer att vara lika jävligt imorron när jag ska CYKLA till stationen. Optimist javisst.. eller inte.

Hur som helst så längtar jag redan till helgen. Det känns ju fantastiskt bra. Jaja, det är iaf mindre än en vecka dit..


Nej, känner mig inte på humör för att skriva ngt idag. Skulle vilja skriva ngt, ngt fint. Till dig, som skrev så fint om mig.
Men inte idag, jag har ingen inspiration. Det kommer, & då ska jag skriva några vackra rader.
For you my Dennylover :)

För övrigt så var det skönt att få prata med min kära vän idag, att låta henne lätta sitt hjärta. I veckan ska jag ringa min andra vän & ge henne chansen att göra detsamma.


Men nej, nog med svammel nu. Ska läsa bloggar, sen bädda ner mig & läsa vidare i JAKOB-delen. Jo Mazarin, jag har läst lite nu.. fast att han är ful :)

Kommentarer
Postat av: camme

Nu har jag inte hunnit läsa din blogg på dagar och ojoj vad jag har missat. Du valde rätt bikini iaf :) Prickigt å sött! nu blir jag ju lite nyfiken, vem e den hemliga prinsen tss.. Ha en toppendag!

2009-03-23 @ 12:02:13
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0