Nelly.com



Okej. Jag vet att ni är några st som läser denna blogg (förutom Pappa & Bötte som är duktiga på att kommentera).
Så kom igen & skriv en kommentar om vad ni tycker om dessa två. Jag tycker nämligen att båda är skitsnygga & tror att jag bara MÅSTE klicka hem en. En alltså. Ni måste hjälpa mig att välja.
Är ni rädda för att jag ska få reda på att just du läser min blogg, ja då kan ni ju alltid kommentera anonymt ;)

Måste ju vara snygg när man ligger på beachen i Key West & Miami i sommar..
& intet att förglömma.. alla Spättan & Palles pooplpartyn jag förväntar mig att bli bjuden på i sommar ;)

Kommentarer
Postat av: Christel

Svårt val! Båda e väldigt fina med den till vänster e liiite finare, tycker jag=)

2009-03-07 @ 17:23:57
Postat av: Anonym

oki då kommenterar jag anonymt ;) haha jag tror att du lotta hade passat bäst i den till höger, tycker du e snygg med knyte på sidan, tror du har haft en med knyten innan.... jag vill ha den andra :) haha båda är super snygga!

2009-03-07 @ 18:11:11
Postat av: Pappa

Snälla rara, du får gärna övertrumfa din bror i vad som helst,men försök inte slå honom i shopping.

2009-03-08 @ 02:26:24
Postat av: Misan

Lika fina båda två men jag röstar på den till höger :) Hoppas allt är bra med dig annars. Saknar våra fiakträffar. Kram

2009-03-08 @ 08:10:39
Postat av: camme

åhh den till vänster e ju helt klart sötast

2009-03-09 @ 01:11:10
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0