Sökt jobb.

Såja. Nu har jag faktiskt sökt inte mindre än 4 jobb. 2 av dem är hos en arbetsgivare där jag redan sökt 2 jobb innan. Man kan ju bara hoppas på att han känner igen min email & uppskattar att jag söker alla jobb som läggs ut.
Nu hade jag tänkt fortsätta att vara duktig genom att gå upp på vinden med mina julsaker. Sen när jag kommer ner igen så hade jag tänkt kolla upp ett annat jobb och kanske börja att fila på en ansökan till det med.

Så ja man kan väl säga att jag enbart skriver detta inlägg för att ni ska forstå att jag verkligen försöker att hitta ett nytt jobb.

Ikväll hade jag nog tänkt att belöna mig själv med att klicka hem ngt från nätet, har redan bestämt att jag kommer att förtjäna det!

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Hoppas du får ett av jobben du sökt då :)

Japp det har jag vart men som sagt känner mig bättre nu o det är underbart :) Idag är det lugnt, snö storm ute typ :/ vart hos mormor o ätit söndags middag, va gott & skönt att slippa laga mat oxå hemma hihi..Gör du idag d¨å? Kram

2009-03-08 @ 13:23:42
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0