Stress,stress,stress.

Onsdag. Det känns som om jag stressar ihjäl mig för tif. Vad stressar jag för? Jag stressar för att hinna göra så mkt som möjligt på jobbet, äta så snabbt som möjligt, stressar till bussen, stressar till tåget, stressar hem, måste skynda mig att förbereda mat till imorron, duscha, lägga fram kläder, städa.. stressstressstress.

Nu har jag iaf min tevetid. Det måste jag ha. Min tid att sitta ner & bara koppla av. På samma sätt som det är en avkoppling att skriva av sig här.. eller? Ibland känns även det stressande. Hinna läsa bloggar, hinna blogga.

Jaja, nu är det snart Greys.
Disken kan vänta till imorron, eller till pausen..

Kommentarer
Postat av: Björne

Ja det var ju tur att du kommit på hur man uppdaterar igen.

2009-03-19 @ 01:56:16
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: camme

Ja det var trevligt, allra helst solen. Nu känner jag mig som människa, lite fräknigare lite mer solbränd. Du verka ha haft en trevlig helg förutom the ghost from the past. Ta nu hand om dig så inte du blir sjuk igen.

2009-03-19 @ 02:07:07
URL: http://cammeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0