Syster Duktig.

Såja. Nu har jag påbörjat ett litet helvetsprojekt; städa min garderob. Jisses. Man får ta det i etapper. Jag tänker inte rabbla upp allt vad jag fixade till där idag. Dock jag kan meddela er att jag städat undan 9 st väskor som jag hade tänkt att ge bort.
Nu har jag endast 28 st väskor kvar. Dags att köpa några nya väskor kanske?

3 st kassar med skit har jag fåt ihopa hitintills; gardiner, påslakan, väskor, kläder.. ngn som vill ha?
Tror att min Mamma kommer bli suuperglad när jag skickar med dom allt detta skit. Men vad ska jag göra då, slänga det? Nej, det är faktiskt helt okej grejor.. så det kommer inte på tal.

Nu får det nog räcka med städande för idag. Blir lätt att man tar sig vatten över huvudet annars. Sen står man där med 7000 grejor utspridda på hela golvet.

Kommentarer
Postat av: Jenny Lennartsson

Ja det är underbart, man kan ju inte lyckas laga sån mat som dom gamla kan, inte jag iaf :) det är speciellt tycker jag :) Och med efterrätt osv..

Okej skönt, mm man behöver vila upp sig inför en ny vecka som komma skall !

Du får ha en skön kväll..Kramar söt

2009-03-08 @ 18:49:28
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Lite irriterad över att du inte tar mitt parti i bilfrågan. Att du av alla människor vill ha en röd bil. Vad hände med att bötte måste få som han vill när han inte är hemma...

Nej glasögonen är inget fancy märke, ett av mina första köp i USA, kanske det första på mall of america. 10 dollar

2009-03-09 @ 03:02:45
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Jenny Lennartsson

God morgon..mm brukar vara så att dom har sina specialiter dom kära mormor/farmödrarna :)

Hoppas du får en bra måndag söt! Några roliga planer? Kramar

2009-03-09 @ 08:07:04
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0