Thank God it's Friday!

Vad tusan är detta för väder? Ena sekunden skiner solen, nästa så vräker regnet ner. TRÖTTSAMT! Jag som hade planerat att cykla hem till familjen, vet nu inte hur jag ska göra.

Iaf så är det vansinnigt skönt att det är Fredag idag. Thank God it's Friday som man säger..

Idag var Gullis återigen på jobbet. Jo, ni förstår att han har inte varit där på en sådär 2 veckor nu. &, jag har faktiskt varit lite orolig för honom. Eller jaa, alltså jag har funderat på varför & sådär. Idag fick jag veta att det var för att han hade åkt på Vinterkräksjukan. Nemen naaw, då tyckte jag faktiskt, på riktigt, himla synd om honom.
Gullis är nog en mkt mkt ensam människa, & det gör ont i mig att se honom. Jag berättade inte för honom att det kanske var sista gången vi sågs idag. Jag vet nämligen inte hur han hade reagerat då. Så nu hoppas jag bara att Gullis inte kommer att sakna mig alltför mkt. Han hittar säkert en ny vän där!

Just nu sitter jag & väntar på att min kära Far ska hämta mig. Fast kanske skulle jag ta & cykla istället? Pappa sa för ca en timme sedan att han skulle hem inom en halvtimme, så ja.. ni hajar. Plus att solen faktiskt skiner för tillfället.

 Nu ringde han, men jag ska cykla iaf.. bäst bara att slänga sig på cykeln nu innan regnet vräker ner igen.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: mazarin

herregud du kommer krossa hans hjärta! Haha först jag & nu du!! Vi är elaka...Men som du säger..han hittar nog en ny vän;)

2009-03-28 @ 08:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0