Till er:

Ni två vet vem ni är.

Jag vill bara säga att jag tänker extra mkt på er nu & vad ni går igenom. Det finns inga ord som räcker till när man förlorar en människa här i livet. Saker & ting hade kunnat vara annorlunda. Man kan ångra saker man inte sa eller gjorde. Men, det tjänar ingenting till att grubbla. & jag är säker på att människor vet exakt hur mycket dom betydde för en, oavsett i vilket skick man är när man tar sina sista andetag.
Känslor går bortom ens medvetande..

Man säger att man beklagar. Men vad gör det? Det ger en inte personen tillbaka. Men man säger så, för att man gör det. Man gör verkligen det.

Jag kan inte säga att jag förstår er förlust, men jag kan säga att jag vet hur det är att förlora någon.
Vi bär alla vår egen smärta & sorg.

Hur som helst så vill jag mest komma fram till att jag alltid finns här för er. Alltid. Precis som det alltid har varit.
Tiden går & vi med den. Vissa band klarar inte tidens framfart, medans andra gör det.
Som våra.


Som sagt, ni vet vem ni är & ni vet att Jag älskar er & finns här för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0