Jag ska gå upp 5, 7 kg.

Söndag. Regnet öser ner Det är en perfekt dag att vara bakis på. Synd då att jag inte är det.
Nej, igår var vi hemma hos Angelica. Tittade på melodifestivalen, vilket skit alltså. Ärligt talat, är det inte dags att vi tar & lägger ner hela skiten nu?
Efter att vi tittat på melodi, man var visst tvungen att se färdigt det, så spelade vi lite Nintendo Wii. Först bowlade vi. Då blev jag vansinnig eftersom jag inte förstod, ville inte förstå & Coffe försökte tvinga mig att göra det. Nejnejnej. Men, sen fick jag prova Wii fit.. & det var ju faktiskt himla skoj.
Mätte ut mitt BMI, jag hamnade på underviktig.. what a surprise! Mätte även ut min ålder.. som blev 44. Wii var inte så nöjd med detta. Sen kom Wii fram till att jag behöver gå upp 5, 7 kg för att hamna på normalt BMI. Hur fasen ska det gå till då? Satte mitt mål på ett år. Ska det sättas så lär jag få hänga hos Angelica varje dag.. eller kanske skaffa mig ett eget Wii?
Kostar en hel del, men det var som Coffe sa.. jämför det med vad ett gymkort kostar. Jojo. Nu lär jag ju inte skaffa mig ett Wii, men himla skoj var det iaf.

Coffe var envis som en åsna. Skulle klå Angelicas Mammas poäng på backhoppning. Han gjorde det om & om igen. Till sist fick vi avsluta, mot Coffes vilda protester. Om han slog Angelicas Mamma? Nej.

Jo, det var väl det vi gjorde under kvällen. Vid ett körde Coffe & jag hem, jag tittade lite på teve & somnade sedan gott.

Idag hade jag tänkt vara lite flitig här hemma. Så man kan ha gott samvete.


& ni behöver inte oroa er, jag ska inte försöka att klå min bror i shopping. Det har jag varken tid, lust.. eller fram för allt pengar till att göra.
& inte heller ska något eller någon plockas ner för hyllan.. var lugna :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag tror att vi får göra en ny deal, Vi överför 5,7 kg från mig till dig. Det borde bli perfekt.

2009-03-08 @ 12:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0