Våffeldagen!

Idag har jag firat Våffeldagen. Jo jag vet att det är en dag för tidigt. Men, jag blev bara såå himla sugen. Plus att jag, om jag känner mig själv rätt.. inte hade orkat ställa mig & styra upp det imorron. Inte för att det är så mkt att styra upp, men ja.. ni förstår.
Nu är det dessutom så bra att jag har smet över, så jag ska minsann fira imorron med. Idag tryckte jag i mig 3 st, med massor utav grädde & sylt till. Vidrigt gott, & nu är jag vidrigt mätt.

"-Jaha, ska du göra dom själv? Alltså med ett sånt paket.."

För tusan. Nu får folket skärpa sig! Det är förbjudet att köpa "färdiga våfflor". Jag lovar er, det tar i princip lika lång tid att öppna paketen, riva sönder påsen, hälla upp vatten & blanda ihop, som det tar att göra det från scratch.. & så blir det dessutom 10 ggr godare.

Så jo jag gjorde mina själv. UTAN paket.

Nog om min våffel-uppläxning. Men, det är väl ungefär vad som hänt idag. Jobbet var som vanligt. Fick förfrågan om jag kan rycka in 2 dagar tidigare. Såklart. I DO need money! Så nu blir det bara att jag är arbetslös i 4 dagar.. sweet.


Nu ska jag läsa bloggar. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0