Wrong apartment.

Lördag.
Igår var jag en duktig flicka. Drack vin hos Soffan. När Mia & Ida åkte ner i stan så åkte jag hem & tittade på teve, för att ganska så snabbt somna. Inte ens när kusse skickade ett hetsigt sms om att dom minsann var på väg till Hbg blev jag sugen. Nej, jag vaknade till, läste, svarade, kände mig nöjd & somnade om.
Fint att bara umgås utan att köra hela varvet. Kanske börjar jag bli gammal? Neh. Tror mer att det är så att är man inte sugen så är man inte. Så sparade man en slant också, duktigt.

Igår när jag & kusse skulle åka upp till Soffan så skuttade vi glatt ur hissen. Mia rusade fram till dörren & tokringde. Men ojdå. Sofia heter ju inte M-B Persson. Oops. Mia vände sig för att tändalampan & jag trodde att hon skulle sticka.
"-Nej Mia, vi kan inte dra.
Nej, det ska vi inte heller, vi ska vänta kvar".
Vilket vi gjorde. Men kära M-B var inte hemma, så vi hoppade in i hissen igen.. & åkte faktiskt till rätt våning. Längesedan vi var hos Sofia eller?

För övrigt är jag grymt sugen på att göra en "sak". En sak som jag vet att några inte skulle uppskatta, men det är faktiskt en sak jag funderat på en ganska så lång tid nu. Hm. Får väl fundera vidare & se om jag vågar helt enkelt..

Sinnes! Nu kom den låten igen. Det måste fasen vara ett tecken..


Idag har jag inte gjort ngt vettigt alls. Så jag får väl ta tag i att göra det nu. Städa lite kanske?
Ikväll ska jag träffa Angelica & Coffe, roligt. Det var ju ett tag sedan vi var samlade alla tre :)


Nej, dags att ta tag i denna dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0