You're leaving me.

Dumma unge som bara ska lämna mig sådär. Jo, du vet vem du är. Hur tusan ska jag klara mig utan att ha dig att ringa & smsa till. För det är faktiskt så att även om vi aldrig ses så finns hon där för mig som ingen annan.
Vem tusan ska jag kräka av mig om jobbet för? Vem ska jag diskutera böcker & heta vampyrer med? Vem ska jag berätta om mina helger för? Vem ska förstå precis vad jag menar när jag pratar om hur vidrigt liten världen är, hela tiden..
Vem ska förstå sig på mina demoner & att man faktiskt fortf kan bry sig? Vem ska jag berätta alla sjuka & roliga saker för?

Hon har sin & jag har min. Det är bara hon som förstår hur jag känner när det gäller den biten.
Hur det känns att bli helt handlingsförlamad..


Men oavsett var hon befinner sig så kommer hon alltid att ha en plats i mitt hjärta.
Jag kommer att följa varje steg du tar & vara såå oerhört stolt över dig.


You're one of a kind Darling.

Alla vackra människor lämnar
& kvar står jag.

Kommentarer
Postat av: Björne

Du och lina borde starta en blogg tillsammans.

"mystiskt.blogg.se" eller "vipratarkoder.blogg.se" eller "fattaingenting.blogg.se"

2009-03-29 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0