C den finkänsliga..

Igår lekte jag som tidigare nämnt med C, E & A. Alltså, Coffe, hans Emma & Angelica. Dom dök alltså upp till sist. vrålhungrig var jag..
Lite kinamat på det, sen var jag nöjd. Resten av kvällen spenderade vi med att snacka skit, dricka kaffe ur mina tjusiga koppar, eller the ur mina "andra koppar", samt att dom åt upp nästan all min glass.. braa tyckte jag!
Mjo.. det var väl ungefär vad vi gjorde. Trevligt & mysigt som alltid. Roligt att äntligen få träffa Emma, på riktigt. Hoppas inte att vi skrämde henne :)

"-Ja, inte för att vara taskig.. men han gillar inte smala tjejer"
"-Jaha, tack så mkt.."
sa Angelica då.
Coffe ja, Coffe han är alltid lika finkänslig han.

"-Hon var ju inte så brun".
"-Volvo är ju en skittråkig bil".
Coffe fortsatte att vara finkänslig :)

& mitt fadderbarn ja, inte ska jag väl tro att dom pengarna går till honom heller..

Sen brände han nästan upp mina nya gardiner. Den ungen alltså. Det går fasen inte att ha honom i möblerade rum. Tur för honom att jag gillar honom så mkt som jag gör, trots hans beteende :)

Sen vet jag dessutom att han ( & många med honom kanske.. ;) tycker att jag är SKITstörig ibland :D


Idag har jag bara slöat. Sweet. Kollade på Beck & slumrade till i soffan. Då ringer en snubbe från Sandå & väcker mig. Ja Sandå måleri blablabla då. Han undrade om det gick bra att han kom & började att tapetsera mitt sovrum på Tisdag..
Visst går det bra, men vem fasen ringer om en sådan sak en LÖRDAG eftermiddag?
Så var det med den tuppluren..

Ikväll ska jag hem till Carro & Bobo. Eller Hoochie & Bobo.. you choose :). Hur som helst så ska det bli himlans trevligt. Vi ska käka tacos & sen måste man väl titta på Eurovision?
En lugn & fin hemmakväll blir det iaf.


Nej nu ska jag svira om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja 70 dagar igår, 69 idag

2009-05-16 @ 17:16:25
URL: http://botteinamerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0