Det finns trots allt stjärnor.

Tisdag.

Gick utmärkt att jobba med "en annan" idag, strålande faktiskt. Skönt att slippa visst snack & urusla radiokanaler..
Slapp köra gjorde jag också, sweet. & så var vi först in på kontoret.. när hände det sist? Så, trots att vi inte hade helt rätt på gatorna så var vi mkt duuuktiga!
Ska jobba med henne imon oxå, sweet.

Sen jag kom hem har jag städat, pratat i telefonen, duschat & ätit lite. Ja, bara så att ni vet exakt hur spännande jag har det häruppe..

Igår skulle jag se CSI, vilket skämt. 21:10 gick jag in & lade mig. Får se om jag lyckas bättre med UB & DH idag.


Fantastiskt kul att man fått så bra respons ang min lilla förfest, ja.. eller inte då. Men det är som vanligt, samma folk som inte bryr sig. Ja, inte för att jag skrev att man skulle höra av sig. Men ett litet intresse kan man väl visa, vare sig man ska komma eller inte. Det tycker jag hör till vanlig hyfs liksom. Men jag antar att människan är så stressad att det inte finns tid för det nuförtiden..
Det lär nog dröja innan jag försöker att samla ihop ett gäng iaf..

Saken är den att jag redan när jag skickar ut smsen vet nästan exakt vilka som kommer eller inte, vilka som svarar eller inte. Tänk vad skoj det skulle vara om ngn tog & överraskade ngn gång.
& eg. varför bjuda folk som aldrig kommer? Jo, för att man vill inte ha sura miner.

Okej, det var nog med gnällande för nu. Jag är inte arg på ngn, bara lite smått irriterad för hur lite folk bryr sig.
Men, vem bryr sig eg? Vi som är här kommer nog att ha hur skoj som helst, med eller utan er ;)


Dags & runda av detta gnälliga inlägg, med just det.. Dagens Kent..:

"Min släkt är full av hjältar
Decennier av slit
Brustna hjärtan, trötta leder
Deras stolthet bar mig hit
Nu är dom gömda bakom stjärnor
Vid vintergatans kant
Dom är glömda men dom talar
Genom pennan i min hand
Och dom bar mig ända hit"


Vissa stjärnor finns kvar här, medans andra finns däruppe.. där stjärnorna lyser som klarast. Vissa stjärnor längtar man efter, saknar & tänker på. Saknaden avtar med åren, men den finns alltid där. Man tänker & undrar varför det hände. Varför just den personen..
Men var & på vilket sätt folk än är stjärnor så vet man att dom finns. Synliga eller osynliga. I himmelen eller på jorden..
En stjärna falnar aldrig.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Snäckan!

Jag vet inte om jag kommit i håg att säga de, men jag kommer tyvärr inte till festen, vi är ju i NY, vi åker på fredag och njuter en vecka :) Men vi ses o hörs när jag e hemma igen! kramar&puss

2009-05-05 @ 20:59:27
URL: http://evaochmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0