Do the Hoochie Bang Bang!

Igår var en mysig kväll. Men jisses, vilket mög Eurovision är nuförtiden! Jag tyckte typ att en låt var bra.. en av 25.. det är fasen illa. Iofs är det kanske inte min typ av musik.. men dock.. sjukt kasst!
Tur att vi lyckades underhålla oss trots detta skit :)
Dom är fina dom, My C and her B! Måste ta & gör sånt oftare..
"-Do the Hoochie Bang Bang!" & jag & Carro dog.. hahaha.

Idag har jag haft en mysig dag med Mamma. Först var vi & handlade, sen käkade vi pizza & till sist körde vi & hyrde en film. Pojken i den randiga pyamasen. Så himla in film, se den se den!

Fick köpt blondering idag, hoppas det blev rätt nu.. & hoppas kusse har tid att ge mig en makeover snart. Time to go BLOND again!

Jo, så var det visst Söndag igen. Jisses vad helgerna går fort. Även när man inte är ute & svirar. Vilket faktiskt var himla skönt att "slippa" denna helgen. En helt vit helg, det är bra för mig.


Om ca 40 min är det Filip&Fredrik.. hoppashoppas att jag får se Brooor i publiken!


Dagens Kent:

"Långsam, glömd
som en dröm
glider du ur min hand"


Vi har väl alla tappat någon..


68 dagar kvar nu.

Kommentarer
Postat av: emil

Du skriver vansinnigt fint du. Vackert =) Hittade hit via Annas blogg. Fortsätt skriva så fortsätter jag att läsa =)

2009-05-17 @ 22:37:20
URL: http://emiltheoneandonly.blogg.se/
Postat av: böttis

Hello...

Såg du nu mig i publiken då? Av någon anledning har jag ingen service på mobilen...Mina vänner hade synts i tv enligt rykten...

2009-05-18 @ 17:29:03
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Böttis igen

By the way...Backpacker funkar...Snart tagit mig igenom hela europa...väldigt trevligt spel.

2009-05-18 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0