En natt i Hbg.

"- Du vet väl om att du är snyggast härinne va?". Ooh. Man tackar. Synd bara att det aldrig är rätt person som säger sådär.
Jo, som ni kanske anar så pratar jag om Lördagen..
Efter en trevlig förfest här så slängde jag ut folket vid tolvtiden, eller mjaa.. det slutade ju faktiskt med att jag gav kusse en nyckel, dock lämnade dom ungefär ngn minut efter oss. Anyway.. Jag, Spättan & Angelica stack till Hbg, medans alla andra var insnöade som alltid & hamnade på Tages ;)
Hur som helst så hade vi en fin kväll bara vi tre. Framförallt en j*vla rolig kväll. Jag & Spättan dingade loss totalt på dansgolvet.. stackars A.. hahaha ;) It was soo fun! Roligast var väl att folk antagligen trodde att vi var helt seriösa.. men, det bjuder vi på :)
Tyvärr var där mest skäbb, & inte så mkt hot guys.. men vad gör det när man har en såndär braa kväll med tjejerna?
Jag inveg mina nya skor denna kväll, jisses säger jag bara.. vilken helvet*s j*vla värk jag hade i mina fötter efter ett par timmar. Till slut fick jag ta av mig dem & dansa barfota, vilket innebar att vi bara kunde stå & röra oss på en liten plätt utav golvet, glasskärvor ni vet.. Men ärligt talat, jag kunde knappt stå, än mindre gå.. Så det var en befrielse att få slänga av sig pjucksen en stund.
Kvällen avslutades tyvärr lite abrupt, helt plötsligt var jag tvungen att åka med hem & stackars Spättan fick springa till bussen..

Igår vaknade & var.. inte så pigg. Sov till halv tolv. Tittade på Robinson. Cyklade hem till familjen & åt kinamat. Somnade på soffan. Sov, sov & sov. Sen cyklade jag hem & röjde upp. Mötte upp Spättan & fick en räkbakelse av henne.. man tackar, den var såå god!


Idag är det Måndag & jag har som vanligt jobbat & nu håller jag på att tvätta.


& så var det dags igen..

Dagens Kent:

"Hon vinkar genom ett fönster
Hennes mun är som ett sår
så går hjärtat mitt sönder
Det har varit ett ensamt år
Jag ska aldrig ignorera dig igen
Jag ska aldrig nånsin glömma hur det känns
Mina nyårslöften"


Ibland så behövs det inte någon förklaring. Ibland är en textrad så klockren, så rakt in i hjärtat. Kent.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi ja visst gör man men då har man vilat ut på söndagen & får ladda för en måndag som brukar vara trög sen en ny vecka hih, men denna dagen gick väldigt fort tycker jag.



Åh va gott med kinamat föresten,mums min favvis mat eller en av dom iaf! ¨

Ja det är bra med mig lite trött bara, vart ute & gått många steg idag 17000 blev det, så bra för mitt resultat i min tävling jag är med i bra iof för kroppen också !



Hur är det med dig då?

Kram

2009-05-11 @ 19:20:35
URL: http://jenlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0