Grått ute, grått i sinnet.

Jaha. Så har denna lediga dag gått. Jag har spenderat denna dag med att handla lite bubbel, som visade sig vara typ som cider.. efter vår snabbvisit i Dk så åkte vi in om Max & tryckte burgare.. fint. När jag sen fått mitt vin & min mat ..(TACK föräldrar..) så var jag nöjd & åkte hem..
Lade mig på balkongen ett tag, lyssnade på radio & läste lite.. sweet. Därefter kom kusse & vi satte igång processen Lotta goes blond! Så här sitter jag nu. Snäppet ljusare. Precis som det ska vara på sommaren!
Så jag säger TACK även till kusse.. you're the best!

Nej vet ni vad? Nu ska jag slänga mig i sängen & titta på Beck.
Vädret är grått & jag likaså..

Bror. Mc Flurryn var helt okej. Klart godkänd, men absolut inte lika god som den med daim.. Inget slår den!


Okej, sist.. men inte minst..

Dagens Kent:

"Och då kommer känslan
den smygande känslan
den enda jag inte rår på
Då stänger jag själen
klämmer ihjäl den
hittar en himmelsk drog"


Precis så. Den exakta känslan i just detta ögonblick. Tänk att en text kan klä ens sinnestillstånd sådär. Enkelt & brutalt. Som om han vet, vet att varje tillstånd behöver en vacker text.



64 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0