It's eating me alive.

Lördag. Gud vad lediga dagar går fort. Jag får ååångest! Megaångest.

Idag var jag & Kusse på CS. Vi besökte skoaffären som vi drömt om sen i Torsdags, vi blev besvikna. Inte en skojävel passade. Eller jo en gjorde, så den köpte jag. När vi lämnade skoaffären var vi ganska så sura, alltså fick vi tröstshoppa. Kusse hittade en himla fin kjol till mig, så den köpte jag. Sen köpte jag även 2 linnen & leggings. Därefter fick det faktiskt bli köpstopp.
Ja, Kusse handlade såklart oxå litegrann..

Nu sitter jag här & har ångest. Över vad vet jag inte riktigt. Men hur som helst så känner jag mig iaf inte helt på topp..


MEN. Igår var det en himla bra dag. Bakken it was. Solen sken & livet var riktigt gött. Åt & drack gott heeela dagen lång. Fick äntligen ätit mitt kanderade äpple, samt att jag äntligen fick åkt Spöktåget & TITTAT. Pappa fick åka med.. haha. Jisses vilken besvikelse alltså. Jag var jätterädd när vi åkte in, satt & höll Pappa i armen. Men oj så besviken jag var när vi kom ut. Där va ju inte ngt alls, inte ens ngt yttepyttigt att bli rädd för.
Lakritsremmar, vitt vin, rosévin, MASSA middag, kaffe, french coffe, mera vin, smirnoff ice, churros med mjukglass, kanderat äpple, lite smörrebröd, lite räkmacka.. ja det var väl ungefär det jag tryckte..
Jag & kusse åkte minsann en karusell vi oxå, Uppskjutet.. jag skrek medans kusse mest försökte ha koll på att jag inte ramlade ut.. söööt.
Knäpptes en del bilder igår, men eftersom ALLT klabbar så kan ni tyvärr inte få se ngn.
Hur som helst så var den en underbar dag. Kul när man kan göra sånt tillsammans. Så jag tacka mina föräldrar, samt kusse, farbror & faster för denna dag.


Dagens Kent:

"Jag önskar jag var där nu
Jag önskar jag var där nu
Jag önskar jag var där nu
Jag önskar jag var där nu"


Denna dag önskar jag mest att jag vore i ett annat sinnestillstånd än vad jag är nu. Ibland känns det som om hela världen är grå, trots att solen skiner..


Ska nog ta & cykla hem till familjen snart. Dämpa min ångest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0