It's my party and I cry if I want to.

Sitter & väntar på Spättan. Hon skulle vara här runt 19:30. Vi ska moffa pizza från Mamma Teresa, fint ska det bli!
Sen får vi väl se när dom andra droppar in, as I knew så blev det precis dom som jag trodde skulle komma..

Tages eller HBG? Det är den stora frågan denna dag. Klassåterträff på Tages, känns ju sådär att gå dit när man inte varit på middagstjafset.. vill helst undvika allt vad som hade med mina 3 år på högstadiet att göra.
Då har jag hellre en bra kväll med mina vänner, ngn annanstans..
Så nu hoppas jag väl på att ngn annan mer än jag & Spättan är sugna på HBG. Som det känns just nu då, kan mkt väl vända under kvällen. När vinet & latheten slår på brukar Tages locka.. Nära hem, det är väl den enda fördelen där va..
Aja, vi får helt enkelt se var kvällen slutar..

Dagen har jag spenderat hemma hos familjen. Legat & stekt i trädgården.. HELLO PEPPARKAKA! Mja.. eller inte då..


Nej nu ska jag se om jag hinner snoka runt lite innan min kära Spätts dyker upp.
Ha en underbar kväll vänner & fiender!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0