Jag vill hitta..

Först & främst.. 59 dagar kvar!

Onsdag..

Har jobbat med J idag igen, sweet. Imorron är det dock tillbaka till verkligheten med Varulven.. amen orka va..
Efter jobb har jag sysselsatt mig med att fixa här hemma. Pappa kom hit & hjälpte till att flytta in möblerna.. tack!
Nu har jag gjort en del, vad som ska göras idag vill säga.. orkar inte mer nu. Nya tag i morgon..

Men jo, det är vad som händer i min värld just nu. Fixar & trixar, vill få allt klart nunnunu!

& jo Lillebror, vissa har det visst bra.. förutom kinabuffé & nytt sovrum så har jag dessutom införskaffat mig en ny kamera.. det händer grejor här va :)
Vad gäller Kent & Coldplay så vet du att vi har delade meningar, dock är Viva La Vida en underbar mening.. vacker & klockren, helt enkelt..
Mer säger jag inte om det..

För övrigt är jag trött på människor som bara pratar om sig själv, människor som avbryter en för att prata om sig själv.. ORKA!

Nu ska jag ge er Dagens Kent, sen ska jag nog titta runt lite efter en viss "grej"..

Är för trött för att vara inspirerad idag..


"En ensam kvinna söker en man
Svar till: Hjärtat talar sant
En pessimist i sitt livs form
Jag vädrar blod, det luktar sorg"

En text som sätter ord på mina känslor, klär mina tankar med bokstäver.


Sist men inte minst.. dagens I-landsproblem: Jag får ont i revbenen av dammsugaren vi har på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Böttis

Jag får ont i ryggen av dammsugaren vi har här...



Coldplay annonserade de idag att de spelar strax utanför NY i sommar. Närmare bestämt 27 juli...

2009-05-28 @ 05:21:42
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: mazarin

ang.dammsugaren...been there done that! hahahaha lider med dig raring!

2009-05-28 @ 17:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0