Keep on cleaning!

Torsdag.

Hujedamej vad det blåser. Jag blåste för tusan nästan bort imorse..
Idag har jag varit smått irriterad på min kollega, inombords vill säga. Det är alla småsaker..
Annars har väl dagen varit helt okej va.

Efter jobbet har jag fortsatt mitt städande här hemma. No more damm så långt ögat kan nå. Jag har blivit så ordentlig här hemma att jag nästan blir rädd för mig själv.. Mamma däremot, ja hon är nog bara himla stolt över mig ;)

I morgon är det iaf äntligen helg. Lika efterlängtad som alltid. Ska faktiskt fira det med att käka räkor, all by myself..
Precis vad jag behöver.. ja, så länge det inte finns ngn herre att dela livet med menar jag.
Men, innan jag firar ska jag överleva arbetsdagen, den börjar vid med APT, kl 07:15 på morgonen.. amen man tackar!
Sen efter det lär det bli stress stress stress. Jomenvisst.. kan man annat än att älska planeringen på det stället?
Oops då, nu blev jag visst lite bitter igen..

"-Är det sådär rosig om kinderna eller är det på skoj? Du är iaf väldigt söt".
Naw. Ibland är mina tanter allt söta!


Tiden går iaf fort nu, galet fort.. så.. ni fattar kanske vart jag vill komma.. snart USA!
58
dagar kvar.

Nu ska jag läsa Lillebrors blogg.


But first.. Dagens Kent:


"Sommartid
Jag är tystnaden och vinden
Mitt land är ditt land, allt är fritt
Sommartid
Jag är lyssnaren som, som tårar
mot din kind
Min dröm är din..."

Min dröm är att din dröm är som min.
Jag skulle alltid lyssna på dig
Berätta för dig
att dina tårar är mina tårar
ditt skratt är min musik
& dina andetag är vad jag andas för..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0